Na katowickich targach EkaMEdica zaprezentowała nowe opakowania Ekavitu.
Cel zmiany - zmiana w kierunku postrzegała Ekavitu jako produktu premium.
Nowe opakowanie utrzymane jest w czerwono-złotej tonacji i wyraźnie akcentuje żeń- szeń.
Zrezygnowano też z okienka dodając za to położyć tłoczenia i złocenia.
Zmiany mają podkreślić również upominkowy charakter preparatu.
Wygląd pudełka:
- na przedzie wyraźny napis EKAVIT wraz ze zdjęciem żeń-szenia i krótkim opisem produktu
- na bocznych ściankach - zdjęcia wszystkich składników soku wraz z ich listą
- tył opakowania - podstawowe informacje o produkcie (składniki, sposób przechowywania, spożycia) oraz krótki opis działania i właściwości Ekavitu
Ponadto zdecydowano, że wszystkie soki Ekavit będą pakowane bezpośrednio do pudełka (koniec z pudełkami luzem).
Wkrótce do zestawu dołączy ulotka Ekavitu, która będzie dodawana zarówno do wnętrza pudełka jak i będzie funkcjonowała jako osobny materiał reklamowy.