- Aliness
- Aura Herbals
- Avitale
- BetterYou
- Bio-Kult
- CureSupport
- Doctor's Best
- Dr. Enzmann MSE
- Dr. Mercola
- Fushi
- Garden of Life
- GeoNaturals
- Hepatica
- Himalaya
- Holistic
- Holland & Barrett
- Intercell Pharma
- Jarrow Formulas
- KenayAG
- Kiki Health
- Krauterhaus Sanct Bernhard
- K&K BIO+
- Life Extension
- Natrol
- Natures Aid
- NeoCell
- Nordic Naturals
- NOW Foods
- Nutrition Group PLC
- Panaseus
- Pharmatica
- Pukka
- Rainforest Foods
- Tisserand
- Together
- Yango
- Suplementy diety
- Witaminy
- Minerały
- Zioła
- Grzyby
- Superfoods
- Zdrowa żywność
- Kosmetyki
- Olejki eteryczne
- Certyfikowane
- Materiały reklamowe
- Promocje i wyprzedaże !
Zasady współpracy dla dystrybutorów detalicznych
Platforma hurtowych zakupów bio suplementów diety, ziół i naturalnych witamin oraz minerałów bioU w domenie internetowej www.bioU.pl prowadzona jest przez firmę CLT zarejestrowaną w zbiorze CEIDG pod numerem 000270772/2012.
Firma zarejestrowana jest pod adresem ul. Dąbrowszczaków 2/43, 03-474 Warszawa i nadano jej numer NIP 5361687038 oraz numer REGON 146005910.
Rozpoczęcie współpracy:
- Platforma przeznaczona jest dla użytkowników biznesowych i wymaga rejestracji/zalogowania się na podstronie http://www.biou.pl/Logowanie
- Dostęp do oferty handlowej możliwy jest po pozytywnej weryfikacji - użytkownicy po rejestracji akceptowani są przez administratorów hurtowni bioU, a aktywacja konta potwierdzana jest odpowiednią informacją zwrotną w formie wiadomości email (na chwilę obecną nie jesteśmy zainteresowani współpracą z osobami prywatnymi, działalnościami nierejestrowanymi, akceleratorami przedsiębiorczości oraz podmiotami zagranicznymi)
- bioU zastrzega sobie prawo do nie podejmowania/zaprzestania współpracy z podmiotami o nieuregulowanej sytuacji rozliczeniowej zarówno w stosunku do właściciela marki bioU jak i kluczowych partnerów biznesowych hurtowni bioU
- Rejestrując się w hurtowni bioU użytkownik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na weryfikację podmiotu w biurach informacji gospodarczych
- Pierwsze zamówienia (i do momentu przekroczenia obrotu 10.000 zł netto oraz upływu minimum trzech pełnych miesięcznych cykli rozliczeniowego) realizowane są na podstawie przedpłaty lub tzw. "pobrania"
- Powyższe i niżej prezentowane zasady dotyczą również partnerów zainteresowanych współpracą w modelu "dropshipping" (wyjątkiem jest zniesienie minimum logistycznego) ale dla partnerów dropshippingowych przewidziano dodatkowe warunki - po rejestracji i aktywacji konta pytania o dropshipping prosimy kierować na adres kontakt@bioU.pl
Zasady bieżącej współpracy:
Wszelkie warunki handlowe, rabaty i wartości dodane dedykowane są tylko podmiotom, które prowadzą spójną z bioU politykę handlową.
- Minimalna wysokość zamówienia hurtowego wynosi 250 złotych netto
- Zamówienia złożone i opłacone (w tym tzw. "pobrania") do godziny 11:00 w dniu roboczym są kompletowane i wysyłane tego samego dnia
- Realizacja zamówień uwarunkowana jest uregulowaniem wszystkich bieżących zobowiązań (opłacone faktury i należności)
- Każdorazowe nie opłacenie faktury w terminie powoduje, że 5 kolejnych zamówień realizowane będzie w oparciu o przedpłaty lub przesyłki-pobrania
- W przypadku przekroczenia limitu kwotowego 2.000 złotych netto wystawionych, nieopłaconych faktur (tzw. otwarte faktury składające się na aktualny kredyt kupiecki) użytkownik zobowiązany jest dokonać płatności przed złożeniem kolejnych zamówień
- Faktury wystawiane są z 7-dniowym terminem płatności
- Zamówienia przedpłacone przelewem bankowym premiowane będą dodatkowym rabatem wyliczanym i uwzględnianym automatycznie przez system hurtowni bioU
- bioU przyjmuje reklamacje najpóźniej w ciągu 1 dnia roboczego od chwili odebrania przesyłki z towarem i tego samego dnia w chwili odbioru w przypadku osobistego odbioru zamówienia
- Reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłki przez przewoźnika wymagają każdorazowo spisania odpowiedniego protokołu z przedstawicielem firmy doręczającej (poprosimy o sprawne przekazanie poprawnie wypełnionego z przewoźnikiem protokołu do obsługi bioU)
- Reklamacje związane ze zwrotem towaru przyjmowane są tylko w przypadku przesłania produktów niezgodnych z zamówieniem; uczulamy i prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na terminy przydatności do spożycia preparatów (dostępne każdorazowo na stronie danego produktu; uwagi i sugestie w tej kwestii przyjmujemy tylko przed złożeniem zamówienia)
- Koszt pakowania i przesyłki towaru ponosi użytkownik składający zamówienie w hurtowni bioU
- Bezpłatna wysyłka: zamówienia przekraczające wartością 500 złotych netto przesyłane są bez opłaty logistycznej - bioU pokrywa koszty pakowania i logistyki.
- W pozostałych wypadkach zastosowanie ma cennik dostaw - finalna kwota dostawy wyliczana jest automatycznie w podsumowaniu koszyka
- Hurtownia bioU oferuje dostawę zamówień w opcjach:
- bezpłatnego odbioru osobistego (możliwe w siedzibie bioU, dokładny adres i mapa w zakładce kontakt; obsługa hurtowni bioU każdorazowo potwierdzi użytkownikowi osobną wiadomością gotowość zamówienia do odebrania)
- wysyłki kurierem (również tzw. paczka pobraniowa, płatna przy odbiorze)
- wysyłka poprzez Paczkomat InPost (również tzw. paczka pobraniowa, płatna przy odbiorze)
- istnieje także możliwość wysyłki na własnych listach przewozowych. Paczki odbiera od nas kurier i/lub zaprzyjaźniony punkt POP ale zawsze dobrze mieć opcję włożenia jej do paczkomatu, dlatego we wszystkich systemach ustaw "Samodzielnie nadam paczkę w paczkomacie" i wstaw WAW105M.
bioU przewiduje dodatkowe rabaty związane z generowanymi obrotami miesięcznymi. Rabaty przyznawane są na bazie deklarowanego z góry obrotu miesięcznego (deklaracje przyjmujemy najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego) i przyznawane są na żądanie po zamknięciu mięsiąca rozliczeniowego w formie upustów na zakupy (kody rabatowe) w kolejnym cyklu. Przyznany rabat ważny jest do końca miesiąca następującego po tym, za który został przyznany. Rabaty łączą się ze zniżką za przedpłatę i bezpłatną wysyłką zamówień oraz bieżącymi promocjami produktowymi.
- przy obrocie miesięcznym powyżej 5.000 zł netto – rabat kwotowy przyznawany na kolejny miesiąc współpracy w wysokości 2% wygenerowanego obrotu; kwota zostanie zaokrąglona do pełnych dziesiątek złotych
- przy obrocie miesięcznym powyżej 7.000 zł netto – rabat kwotowy przyznawany na kolejny miesiąc współpracy w wysokości 3% wygenerowanego obrotu; kwota zostanie zaokrąglona do pełnych dziesiątek złotych
- przy obrocie miesięcznym powyżej 10.000 zł netto – rabat kwotowy przyznawany na kolejny miesiąc współpracy w wysokości 5% wygenerowanego obrotu; kwota zostanie zaokrąglona do pełnych dziesiątek złotych
Wszystkie ewentualne dodatkowe pytania i uwagi prosimy kierować na adres kontakt@bioU.pl